مصاحبه آرشیو خبر ها
بهترین تیم ها و بهترین بازیکنان اروپا در لیگ قهرمانان بازی می کنند !

بهترین تیم ها و بهترین بازیکنان اروپا در لیگ قهرمانان بازی می کنند !

یوونتوس در این فصل به عنوان یکی از شانس های قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آید و بعضی از کارشناسان این تیم را یکی از 4 تیم نهایی این رقابت ها بر شمرده اند.

 

بعد از صحبت های جانلوکا ویالی و الساندرو دل پیرو، اکنون نوبت به دیوید ترزگه بهترین مهاجم خارجی تاریخ یوونتوس رسید تا به این رقابت ها بپردازد.

 

ترزگل در این مصاحبه گفت:

 

این مسئولیت خیلی سنگینی است، به خصوص برای یوونتوس که مدت زمان زیادی بدون قهرمانی در لیگ قهرمانان بوده است. الگری کار بسیاری مهمی را انجام می دهد و بازیکنانی دارد که می خواهند تاریخ ساز شوند. من امیدوارم یوونتوس تا انتها در این مسابقات پیشرو باشد.

 

دیوید در ادامه گفت:

 

بهترین تیم ها و بهترین بازیکنان اروپا در لیگ قهرمانان بازی می کنند، و با توجه به تاریخ یوونتوس، آنها باید به دنبال قهرمانی باشند و این دلیل سرمایه گذاری عظیم باشگاه در این فصل است.

 

گونسالو ایگوایین:

 

ایگوایین یک قهرمان است، یک بازیکن در بالاترین سطح و حالا زمان این است که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تمرکز کند.

 

کونته و الگری:

 

یوونتوس در میان مدعیان این مسابقات است و نمی توان آن را انکار کرد، کونته وقتی به یوونتوس آمد کار های زیادی به خصوص از نظر ذهنی روی بازیکنان انجام داد. او می دانست بازی کردن برای یوونتوس چه ارزشی دارد و او هم یک قهرمان بود. الگری کار کونته را ادامه داد، او می خواست اثر خودش را روی تیم بگذارد و فکر می کنم گزینه درستی برای جانشینی کونته بود، آنها دو مربی با استعداد هستند.

 

ترزگل افزود:

 

برای مهاجمان این مهم است که دیوانه گلزنی بوده و همیشه در تیم پیشقدم باشند. در ایتالیا این چنین بازیکنانی در حال بازگشت هستند و مهاجمان بزرگ به لیگ سخت ایتالیا خواهند آمد.

 

الگو:

 

باتیستوتا همواره الگوی من بود و سرنوشت اینگونه رقم خود که در ایتالیا در برابر هم بازی کنیم. بازی کردن مقابل او در میدان واقعا فوق العاده بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: